Termeni și Condiții

1. Dispoziții generale 

1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și Condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos. 

1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului „Am luat cunoștință cu termenii și condițiile de vânzare pe site-ului www.emob.md

1.3. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. 

1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat. 

1.5. Clientul acceptă Termenii și Condițiile, apăsând butonul „Confirmarea Comenzii”, în ultima etapă de înregistrare a comenzii pe site.

2. Definiții și condiții

eMOB – este denumirea comercială a “TES DAR” SRL, persoană juridică înregistrată în Republica Moldova, având cod fiscal 1018600012177.

Vânzător – eMOB sau orice partener eMOB.

Cumparător/Client/Utilizator – poate fi orice persoana fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă, are acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către eMOB (electronic, telefonic, etc); și care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Condiții.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri și Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Lista – secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri sau Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adaugă în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Site – magazin online cu adresa web www.emob.md și subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultana a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Conținut – reprezintă:

– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;

– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioadă;

– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review/Recenzie – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectivă.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care l-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea „Cont/Coșul meu” sau secțiunea  „Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către eMOB, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Serviciu de livrare – serviciul, care oferă prestarea serviciilor de livrare a comenzilor către clienți.

Serviciu de debitare – eMOB oferă servicii de tăiere a materialelor (PAL, MDF, blaturi) în forme și dimensiuni potrivite pentru prelucrarea ulterioară. 

Serviciu de căntuire –  după terminarea procesului de debitare a materialului se continuă cu căntuirea (aplicare, încleiere) a plăcilor pe lateralele care sunt la exterior.

Plata – serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăți integrat în Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăți.

3. Documente contractuale

3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

3.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

3.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comanda vă anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

3.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

3.5. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate la showroom-urile și punctele de livrare eMOB prețurile și rezervările Bunurilor și/sau Serviciilor sunt valabile 72 (șaptezeci și două) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.

3.6. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.

4. Politica de vânzare online

4.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.

Pentru motive justificate eMOB își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel eMOB. 

4.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin suport online sau prin adresele menționate la secțiunea „contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

4.3. eMOB poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care eMOB are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

4.4. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (MDL) și includ T.V.A.

4.5. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de MDL. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

4.6. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4.7. După 10 zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.

4.8. Pentru o corectă comunicare aferentă Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

5. Subcontractarea

5.1. Vânzătorul poate subcontracta o terța parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

6. Înregistrarea pe site 

6.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.     

7. Comanda și termenul de livrare a comenzii 

7.1. Comanda clientului poate fi preluată în următoarele moduri: prin telefon sau prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături (COȘUL MEU). Dacă comanda se efectuează prin COȘUL MEU clientul urmează a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

7.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice următoarea informație: numele și prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii adresa de livrare a comenzii, telefonul de contact, e-mail. 

7.3. După înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informația privind data preconizată, de transmitere a comenzii de către Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vânzătorului, și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii. 

7.4. Vânzătorul are dreptul de a refuza înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a făcut deja comanda de 3 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezența defectelor în aceste produse. 

7.5. Toate materialele informative afișate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informația exacta despre proprietățile și caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, mărimea și forma. În cazul când clientul are întrebări privind proprietățile și caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie să contacteze Serviciul de informații la numărul de telefon 078787396.

7.6. În cazul lipsei produsului comandat în depozitul vânzătorului, vânzătorul are dreptul de a anula comanda și de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată, sau prin telefon. 

7.7. În cazul anulării Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul în care a fost inițial achitat.   

7.8. Termenul de livrare a comenzii variază în dependență de adresa de livrare indicată de client și metodele de plată. Detaliile sunt menționate pe site la secțiunile Livrare, precum și Metode de plată.

8. Livrarea 

8.1. Condițiile de livrare a Bunurilor/Serviciilor vândute de către eMOB le regăsești în secțiunea Livrare

8.2. Riscul de pierdere sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul când acesta primește produsul și semnează documentele de confirmare a livrării. 

8.3. Costul pentru livrare este calculat individual pentru fiecare comandă, în funcție de zona și metoda de livrare, și, uneori, în funcție de metoda de achitare, și este specificat la momentul înregistrării comenzii pe site/telefonic. 

8.4. La primirea comenzii, clientul trebuie să verifice aspectul exterior și ambalajul produsului, numărul de produse în comandă, întegritatea lor.

8.5. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

9. Plata 

9.1. Prețurile Bunurilor afișate pe site-ul www.emob.md și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. În cazul specificării incorecte a prețului produsului comandat de Cumpărător, vânzătorul în cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula comanda. În cazul dacă contactarea clientului nu este posibilă, această comandă se consideră anulată. 

9.2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către vânzător.

9.3. Metodele de plată a produselor sunt menționate pe site, în rubrica „Metode de plată”. 

9.4. În cazul produselor preplătite, comanda este acceptată pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt înrolați de către Cumpărător în contul curent al Vânzătorului. Produsul nu poate fi rezervat la comandă, iar vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea lui în depozit, specificată în momentul înregistrării comenzii, și ca consecință, se poate mări termenul de livrare. 

9.5. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către bancă. Dacă banca are motive să creadă că operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuza această operațiune. 

9.6. Comisioanele percepute de la Cumpărător pentru tranzacția de achitare electronică a contravalorii bunurilor/serviciilor reprezintă o voință a clientului și sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată și prestatorul de servicii de plată.

9.6.1. Cumpărătorul este în drept să refuze tranzacția de achitare electronică a contravalorii bunurilor/serviciilor cu comisioanele aferente prin optarea altei modalități de achitare din rubrica „Modalități de plată”. 

9.6.2. În temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată și moneda electronică, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plată urmează să le plătească prestatorului său de servicii de plată sunt transparente, cu specificarea sumelor/comisioanelor la pagina de „Efectuarea comenzii”, rubrica „Confirmă comanda”.

9.6.3. Restituirea contravalorii produselor și serviciilor utilizând aceeași modalitate de recepție a mijloacelor financiare implică încasarea unui comision de revocare în valoarea aceluiași comision perceput pentru achitarea serviciilor și produselor.   

9.7. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către eMOB în Contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționata în Contul sau. In cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci si opt) de ore în Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: suport@emob.md.

10. Garanția și returnarea produselor 

10.1. Toate Bunurile comercializate de către eMOB beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

10.2. Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzeci si opt) de ore de la recepția Bunului pe adresa suport@emob.md. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

10.3. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, înainte de primire a acestuia, și după primirea mărfurilor – în termen de 14 zile. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum, precum și un document, care dovedește faptul și condițiile de cumpărare a acestui produs. 

10.4. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale specifice (la comanda), în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.

10.5. Informația despre pretențiile referitor la calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail suport@emob.md.

11. Scrierea de rewiew-ri/recenzii

11.1. Scrierea de recenzii se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunea „Recenzii”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.

11.2. În momentul înregistrării unui anumit Recenzii/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

11.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii recenziei/comentariu în secțiunile menționate, se angajează: 

  • să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;
  • să utilizeze un limbaj corespunzător, ne-ofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător; 
  • să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate; 
  • să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
  • să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/Răspunsul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul;
  • Clienții/Cumpărătorii care atașează fișiere foto sau video vor încărca imagini și/sau videoclipuri care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
  • fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran,  a orientării sexuale sau politice;
  • fișierele încărcate nu vor conține URL-uri către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca Vânzătorul.

11.4. Pe lângă o evaluarea realistă, în momentul înscrierii unui Review, Clientul/Cumpărătorul va adăuga și un Rating relevant pentru produsul/serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. 

11.5. Când un Review/Comentariu este semnalat ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă Termenii și Condiții Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.

11.6. În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenelor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Recenzii/Comentarii.

12. Prelucrarea datelor cu caracter personal 

12.1. Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, ca parte din prezentul Document.

12.2. La înregistrarea comenzii pe site-ul www.emob.md, precum și înregistrarea la telefon, Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon. 

12.3. Oferind informația personală, Clientul accepta prelucrarea acesteia de către Vânzător, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului. 

12.4. Vânzătorul asigură Clientul de faptul că toată informația oferită pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgată persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informații veridice. În cazul în care clientul oferă informații incorecte, vânzătorul nu este responsabil pentru informația data și consecințele posibile. 

13. Folosirea cookie-urilor 

13.1. Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda „cookies”. Noi folosim „cookies” pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des această metoda pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor.

13.2. Vezi Politica de utilizare a Cookie-uri, ca parte a acestui document.

14. Newsletter și alerte

14.1. În momentul în care, Clientul își creează un Cont pe Site, acceptând Documentul (Termeni și Condiții), acesta are dreptul de a-și exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere și/sau alerte din partea eMOB prin modalitate electronică și/sau telefonică, incluzând și comunicări prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunțuri pe site.

14.2. Datele preluate de la Utilizator/Client în scopul expedierii newslettere-lor și/sau alertelor, pot și vor fi folosite de către eMOB în limitele Politicii de confidențialitate.

14.3. Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor de către Client se poate face în orice moment.

14.4. eMOB își rezervă atât dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite newslettere și/sau alerte, cât și dreptul de a elimina din baza sa de date orice Client care și-a exprimat anterior consimțământul de a primi newslettere și/sau alerte, fără nici un angajament ulterior din partea eMOB, sau a vreunei notificări prealabile a acestuia.

15. Voucher/Card Cadou (Gift Cards)

15.1. Orice persoană care dorește să ofere un cadou poate achiziționa un Card Cadou de valoarea dorită, completând datele beneficiarului. Cardul Cadou se transmite Clientului prin e-mail.

15.2. Condiții de achiziție și utilizare Card Cadou:

  • Cardul Cadou poate fi achiziționat online;
  • Cardul Cadou poate fi achiziționat online exclusiv prin card bancar/terminale plată, fără a se percepe nicio taxă sau comision de emitere. Valoarea Cardului Cadou este exact suma plătită de Client la achiziționare;
  • Valoarea Cardului Cadou este în funcție de dorința Clientului, acesta introducând suma dorită între 500 lei si 10 000 lei;
  • Cardul Cadou poate fi utilizat o singură dată (utilizare unica, nu multiplă), în limita valorii acestuia, doar pentru produsele disponibile pe site-ul www.emob.md și este valabil un an din momentul emiterii si transmiterii sale către Client. După această perioadă, Cardul Cadou expiră automat. Valoarea produselor achiziționate trebuie să fie egală sau mai mare decât valoarea Cardului Cadou. Valoarea Cardului Cadou se scade din totalul valorii coșului de comandă. Dacă valoarea totală a produselor din coșul de comandă este inferioară valorii Cardului Cadou, această diferență se pierde, nu se păstrează/salvează/raportează în contul Clientului;
  • În cazul în care produsul achiziționat cu Cardul Cadou depășește valoarea acestuia din urmă, diferența rămasă de achitat poate fi plătită prin orice modalitate de plată pusă la dispoziție de site-ul www.emob.md;
  • Cardul Cadou va fi livrat doar în format electronic în cel mai scurt timp prin email și în contul de Client, după ce este procesată plata;
  • Cardul Cadou poate fi personalizat de către Client și este emis în format electronic, având un cod unic și nu poate fi înlocuit în caz de furt sau pierdere;
  • Folosirea cardului cadou înseamnă acceptarea termenilor și condițiilor referitoare la acesta din prezenta secțiune;
  • Cardul Cadou poate fi utilizat imediat după emitere;
  • Cardul Cadou este transmisibil, putând fi utilizat și de o altă persoană decât cea în numele căreia a fost achiziționat inițial;
  • Cardurile Cadou nu pot fi transformate în lei și nu pot fi folosite în afara site-ului www.emob.md;
  • În cazul unor suspiciuni de fraudă privind obținerea și utilizarea de Carduri Cadou, eMOB își rezervă dreptul de a suspenda sau anula unilateral orice folosire a Cardurilor Cadou, fără ca utilizatorul (Clientul) să aibă dreptul de a pretinde daune interese sau contravaloarea acestor Carduri Cadou;

16. Dispoziții finale

16.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

16.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existența la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

16.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților de la momentul afișării în Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.

16.4. eMOB își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a site-ului, cu respectarea legislației în vigoare.

16.5. Orice dispută cu referire la prezentele Termeni și Condiții care ar putea să apară între Client și eMOB, sau parteneri și eMOB se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă, conform prevederilor legale aplicabile.

16.6. Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunuri/Servicii achiziționate, Cumpărătorii au la dispoziție să contacteze Serviciul clienți la numărul de telefon 078787396 sau să trimită o scrisoare prin poșta electronică: suport@emob.md . 

16.7. Relațiile dintre Client și Vânzător se reglementează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova. 

17. Contact și alte informații

17.1. În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătura cu eMOB, vă rugam să ne contactați la numărul de telefon 078787396, de Luni până Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la suport@emob.md.