Garanție și Retur marfă

Garanția produselor vândute de eMOB

Pentru toate produsele vândute și livrate de către eMOB beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Termenul de garanție pentru produsele eMOB: 12 luni 

Termenul de garanție pentru produsele partenerilor eMOB: 30 zile – 12 luni ( Specificat la fiecare produs în parte)

Politica de retur

Pentru noi este important ca tu să fii mulțumit de achiziția ta, astfel, oferim clienților noștri serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și legislației în vigoare.

eMOB oferă persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor conform prevederilor art. 14 din Legea R.M. nr. 105-XV  din  13.03.2003 privind protecția consumatorilor, care prevede că consumatorul este în drept să ceară vânzătorului, în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinației din alte cauze. Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipsește, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vânzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului. Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calitățile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzătorul respectiv. 

Termenul de 14 zile intră în vigoare în momentul în care consumatorul intră în posesia fizică a produselor.   

Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de restituire. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de restituire. 

Returul produselor se face în magazinul eMOB/puncte de ridicare, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produselor.

Rambursarea sumelor se face în cel mai scurt timp de la transmiterea intenției cumpărătorului de renunțare și recepționarea fizică a produselor în punctul de lucru dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice, fără alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) în afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scădea din prețul plătit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile).

 Notă: În cazul în care clientul returnează produsele achitate inițial cu voucher cadou i se va accepta returul doar dacă achiziționează un nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat. 

Cum restitui banii?

în cazul în care clientul nu dorește un alt produs, se procedează astfel:

  • în numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
  • prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
  • prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate – cu card de credit); 
  • returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a efectuat achitarea comenzii.

Atenție! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Care produse pot fi returnate?

  • nu depășesc termenul de 14 zile de la data primirii;
  • corespund specificațiilor tehnice menționate în comandă;
  • nu au făcut obiectul unei comenzi speciale; 
  • nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
  • nu prezintă urme de lovire sau deteriorare;
  • nu prezintă urme vizibile de uzură;
  • produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate), cu toate accesoriile și etichetele integrale (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • se returnează la unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac, etc);
  • sunt însoțite de accesoriile aparținând produsului;
  • produsele returnate sunt în stoc și din același lot. 

Produsele se returnează în ambalajul original, însoțite de factură fiscală și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și documentația aferentă (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau conformitate).

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate și la un preț echivalent cu cele comandate și returnate. eMOB va suporta cheltuielile de retur, atunci când returul produselor se datorează unor motive imputabile eMOB.  

Pentru alte informații legate de returul produselor aveți posibilitatea transmiterii unei solicitări prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail suport@emob.md sau puteți apela Serviciul Suport Clienți eMOB  la numărul unic de contact: 0 78 78 73 96.